اخبار

هیچ تیمی در پلی‌آف امنیت ندارد، اما سپاهان اقتدارش را نشان داده است
روابط عمومی /

قدرتی‌زن تیم والیبال سپاهان؛

هیچ تیمی در پلی‌آف امنیت ندارد، اما سپاهان اقتدارش را نشان داده است

بازیکن تیم والیبال بانوان سپاهان معتقد است،سطح لیگ بالاتر رفته، شما حتی در تیم هایآخر جدول هم شاهد بازی های جذابی بودید که از تیم های بالانشین جدول جدول گیم گرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و به نقل از برنا، پس از آنکه بانوان والیبالیست سپاهان فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند برای حضور پرقدرت و در قامت یک مدعی نقل و انتقالات خوبی را سپری کردند، گرفتن سکان هدایت طلایی پوشان توسط فریبا صادقی که به امپراتور والیبال بانوان معروف است، موجب شد تا سپاهان یارگیری موفق کمی و کیفی داشته باشد.

سپاهانی ها با وجود داشتن بازیکنان خوب و باکیفیت اما در مسیر لیگ همچنان پست های خود را تقویت کردند تا هدفمند به لیگ ادامه دهند، فاطمه حسنی یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل به تیم صادقی اضافه شد و توانست با جذب اعتماد سرمربی به بازیکن فیکس تیم تبدیل شود.

فاطمه حسنی بازیکن والیبال سپاهان که سابقه ای ۱۲ ساله در لیگ دارد، در خصوص وضعیت لیگ امسال گفت: وضعیت لیگ به نظرم نسبت به سال های اخیر سطح خیلی بالاتری دارد و شاهد بازهای جذاب زیادی هستیم؛ چرا که تقریبا همه بازیکنان خوب در تیم ها پخش شدند و همچنین نسل جوان فوق العاده ای پا عرصه گذاشتند.

وی افزود: شما حتی در تیم های آخر جدول هم شاهد بازی های جذابی بودید که از تیم های بالانشین جدول جدول گیم گرفتند، چیزی که در سال های اخیر به ندرت اتفاق می افتاد و این مسأله باعث جذاب تر شدن لیگ و همچنین حساس شدن بازی ها و رقابت های نزدیک شده است. هر چه ما لیگ قوی تری داشته باشیم بالطبع تیم ملی قوی تری نیز خواهیم داشت.

ملی پوش تیم والیبال بانوان سپاهان اضافه کرد: تیم سپاهان در نیم فصل اول اقتدار خودش را به نمایش گذاشت، قهرمانی نیم فصل بدون باخت نشان از همت و تلاش بچه های تیم و تفکرات و تدابیر کادر فنی این تیم است.

وی تصریح کرد: خدا را شکر شرایط تیمی خوبی داریم، دو بازیکن در پست سرعت در نیم فصل تیم از دست داد که جایگزین های مطمئنی باشگاه انتخاب کرد و همچنین که خود من در پست دریافت کننده قدرتی زن به تیم اضافه شدم و آماده ام که به تیم کمک کنم

حسنی خاطرنشان کرد: همانطور‌ که‌ گفتم رقابت ها بسیار نزدیک هست و در پلی آف قطعا شاهد رقابت های نزدیک تری هم خواهیم بود، برای چهار نیک حاضر در این مرحله بازیها فوق حساس و مهم خواهد بود و برای هیچ تیمی بازی راحت و آسانی وجود ندارد، همه بازی ها مهم و حساس هستند.

دریافت کننده قدرتی زن سپاهان در خصوص رقبای اصلی سپاهان گفت: علاوه بر سایپا و پیکان، نباید از تیم مهرسان و ذوب آهن هم چشم پوشی کرد و قطعا هر چهار تیم به دنبال قهرمانی هستند و این کار به آسانی به دست نخواهد آمد.

حسنی که اصالتا کرمانی است وسابقه حضور در ردههای مختلف تیم ملی جوانان، امید و بزگسالان را در کارنامه خود دارد، در ارتباط با وضعیت تیم ملی نیز اظهارداشت: در مورد تیم ملی، تقریبا ۳ سال است که به دلیل مسائل شخصی کناره گیری کرده ام، نسل فوقالعاده ای به تیم ملی راه پیدا کردند که برای آنها و تیم ملی کشورمان آرزو موفقیت دارم.

مطلب قبلی بصیریان مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان شد
مطلب بعدی پیروزی سپاهان در‌ یک دیدار درون‌خانوادگی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN