اخبار

پالایش گاز ایلام حریف دختران فوتبالیست سپاهان نشد
بهادر ارشدی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

پالایش گاز ایلام حریف دختران فوتبالیست سپاهان نشد

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان، طلایی پوشان سپاهان در برابر تیم پالایش گاز ایلام با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر عصر امروز دوشنبه نهم خردادماه سال ۱۴۰۱، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پالایش گاز ایلام در ورزشگاه صفاییه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بازیکنان سپاهان با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به سود خود به پایان رساندند.

ترکیب تیم سپاهان: مینا نافعی، هاجر دباغی، کوثر عنبری، زهرا پور حیدر، فاطمه پسندیده، مریم رهیده (- نرگس سبکتکین)، شقایق روز بهان، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، مرضیه نیکخواه، ثنا صادقی. 

از ابتدای بازی بازیکنان سپاهان سعی کردند با حملات متعدد به سوی دروازه‌ی پالایش گاز ایلام فشار زیادی بر حریف خود وارد کنند، شاگردان محمودی موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردند اما تلاش‌های آن‌ها ثمره نداشت، در دقیقه ۲۴ هاجر دباغی توانست نخستین گل طلایی‌پوشان را به اسم خود ثبت کند، اما در ادامه‌ی بازی در دقیقه ۳۴ قفل دروازه سپاهان باز شد و نیمه اول با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید. 

در نیمه دوم، ادامه‌ی بازی بیشتر در زمین پالایش گاز ایلام دنبال شد، بازیکنان سپاهان بازهم حملات زیادی بر روی دروازه مهمان خود انجام دادند تا بتواند از تک‌تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند ولی توپ آن‌ها از دروازه حریف عبور نمی‌کرد، اما در ادامه طلایی‌پوشان توانستند در دقیقه ۸۰ گل دوم خود را توسط هاجر دباغی به ثمر برسانند، و در نهایت سپاهانی‌ها توانستند زمین این دیدار را با نتیجه ۲ بر ۱ به سود خود ترک کنند. 

لازم به ذکر است بازیکنان دوتیم به علت ادعای احترام به درگذشتگان حادثه شهر آبادان این دیدار را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند، همچنین طلایی‌پوشان با بستن نوارهای مشکی به بازوی خود در این دیدار به یاد مردم شهر آبادان بودند.

مطلب قبلی توقف سپاهان در اهواز پس از ۱۲ هفته
مطلب بعدی برگزاری همایش تخصصی چمن‌های ورزشی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN