اخبار

پیام تبریک باشگاه سپاهان به رئیس جمهور منتخب
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

پیام تبریک باشگاه سپاهان به رئیس جمهور منتخب

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارگه سپاهان، با ارسال پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیمی رئیسی به مقام ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با ارسال پیامی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به ایشان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران

با سلام و احترام
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، انتخاب شایسته حضرت عالی به مقام ریاست جمهوری کشورمان را خدمت شما و مردم شریف ایران تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای شما توفیق خدمت مسئلت دارم.

حضور پرشکوه و گسترده مردم بزرگ ایران اسلامی پای صندوق رأی و دفاع از جمهوریت نظام باردیگر ثابت کرد مردم فهیم ایران فریب دشمنان قسم خورده این آب و خاک را نخواهند خورد و با اقتدا به، ولی امر خود حضرت آیت الله امام خامنه‌ای پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده‌اند.
بدون شک انتخاب شما به مقام ریاست جمهوری بارقه امید در میان مردم شهید پرور و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص جامعه بزرگ ورزش ایران به وجود آورد است.

جامعه ورزش ایران امید بسیاری به نگاه ویژه حضرتعالی برای پیشرفت و توسعه در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه دارد، تکمیل و ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی، اجرای نظام خصوصی سازی باشگاه‌داری ایران، تقویت نظام جامع باشگاه‌داری، حق پخش تلویزیونی، قانون کپی‌رایت، انحصار مارک و برند، ارتقاء دانش مربیگری با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی موجود، ایجاد تسهیلات برای تولید تجهیزات تخصصی، اختصاص زمین در طرح جامع شهری به صورت رایگان به باشگاه‌ها برای ایجاد کمپ‌های ورزشی و تقویت ورزش مدارس و دانش‌آموزی و دانشجویی و حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران ملی‌پوش بخشی از مطالبات جامعه ورزشی از دولت محترم سیزدهم است.

امید است در پرتو حمایت‌های شما از جامعه ورزش ایران شاهد پیشرفت‌های بزرگ در ورزش ایران اسلامی باشیم.

در مسیر بالندگی ایران اسلامی خداوند بزرگ یارتان و بازوی خیبرگشای امام علی (ع) مددرسان شما باد


محمدرضا ساکت
مدیرعامل

مطلب قبلی اهداء توپ طلا زنیت به سپاهان
مطلب بعدی پیام تبریک مدیرعامل سپاهان به دختر باد
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN