اخبار

پیام تبریک مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه سپاهان به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه سپاهان به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، با ارسال پیامی انتخاب دکتر محمدياسر طيب‌نيا به سمت مدیرعاملی شرکت فولاد مبارکه را به ایشان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، با ارسال پیامی انتخاب دکتر محمدياسر طيب‌نيا به سمت مدیرعاملی شرکت فولاد مبارکه را به ایشان تبریک گفتند

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدياسر طيب‌نيا
مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه اصفهان

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد و با احترام؛ انتخاب شایسته حضرتعالی را از سوی هیات مدیره محترم شرکت فولاد مبارکه به سمت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه صمیمانه تبریک می‌گوییم.

اینجانبان به نمایندگی از ۲۴۰۴ نفر ورزشکار و کادر فنی تیم‌های مختلف ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان که در قالب ۹۳ تیم در لیگ‌های مختلف آسیایی، ملی، استانی و کارگری فعالیت می‌کنند صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به پیشگاه شما تقدیم و در راستای آغاز حرکت جهادی حضرتعالی در مسیر فعالیت‌های راهبردی شرکت فولاد مبارکه موفقیت و سربلندی را برایتان آرزو می‌نماییم. امیدواریم به بلندای نام مقدس ایران اسلامی توانایی و خدمت ارزشمند شما، پویایی، توسعه و رونق بیش از پیش میهن شهیدان را فراهم کند.

به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مسیر اجرای  دیدگاه‌های تعالی‌بخش شما با همه توان کوشا خواهیم بود و امیدواریم عنایات الهی و بازوی خیبرگشای مولا علی(ع) راهگشای شما باشد.


و من الله التوفیق
محمدرضا ساکت
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان
هفتم مهرماه سال ۱۴۰۰

هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

مطلب قبلی ناطقی قهرمان مسابقات دوچرخه سواری استقامت شد
مطلب بعدی درخشش دوندگان سپاهان در مسابقات قهرمانی آسیای میانه
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
3/7
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN