اخبار

پیروزی سه امتیازی بلندقامتان سپاهان در مصاف با ملوان

هفته نوزدهم لیگ دسته اول والیبال مردان

پیروزی سه امتیازی بلندقامتان سپاهان در مصاف با ملوان

در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ ملوان تهران را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان، تیم والیبال سپاهان در مصاف با ملوان تهران به پیروزی ۳ بر ۱ دست یافت.

در این مسابقه که بیش از ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید، نماینده تهران بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ دست اول را به سود خود به پایان برساند.

در دست دوم دیدار، طلایی‌پوشان سپاهان با بهره‌گیری از کار تیمی و دفاع خوب توانستند ورق بازی را برگردانند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ این دست را به سود خود به پایان رساندند.

این رقابت در دست‌های سوم و چهارم نیز با برتری مثال‌زدنی بلندقامتان سپاهان مقابل ملوان همراه بود و در نهایت سپاهانی‌ها موفق شدند با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ فاتح دو دست پایانی باشند و با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل حریف خود، هر ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

گفتنی‌است والیبالیست‌های سپاهان با برتری در این رقابت، جایگاه خود را در رتبه دوم گروه حفظ کردند و جمعه هفته آینده، میهمان مقاومت ماکو خواهند بود.

مطلب قبلی سپاهان - کانی کردستان بدون گل در نصف جهان
مطلب بعدی صدر نشینی شیر دختران طلایی سپاهان در لیگ ووشوی جوانان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
1رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN