اخبار

چشم انداز باشگاه، الگوی ملی باشگاه‌داری است
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

مدیرعامل سپاهان:

چشم انداز باشگاه، الگوی ملی باشگاه‌داری است

محمدرضا ساکت در آیین معارفه کادر تیم‌های ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در مسیر برنامه استراتژیک باشگاه چشم انداز باشگاه، الگوی ملی باشگاه‌داری وحضور دائم در رقابت‌های ملی و آسیایی است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ عصر امروز سه‌شنبه بیست و پنجم مرداد‌ماه ۱۴۰۱؛ آیین معارفه کادر تیم‌های ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.
محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این مراسم گفت: باشگاه سپاهان به عنوان اولین باشگاه دارنده مجوز حرفه‌ای، استاندارد‌های نوین مدیریتی و اولین و تنها باشگاه ایرانی راه‌یافته به جام باشگاه‌های جهان تلاش دارد در قالب برنامه استراتژیک فعالیت‌های سازمان یافته‌ای را دنبال کند.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: رشته‌های گوناگونی در باشگاه وجود دارد و سپاهان یک "اسپورت کلاب" است و فعالیتش محدود به فوتبال نیست. این باشگاه در رشته‌های گوناگون در بخش آقایان و بانوان با هدف پرکردن اوقاف فراغت، سلامت و شادی مردم، کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی، استعدادیابی و پرروش و معرفی آن‌ها به تیم‌های ملی فعالیت می‌کند که این فعالیت‌ها به عنوان یک رسالت توسط فولاد مبارکه تعریف شده است.
وی افزود: دو هزار و ۴۰۰ ورزشکار در تیم‌های مختلف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مشغول به فعالیت هستند. در سال گذشته ۹۱ ورزشکار آقا و ۵۷ ورزشکار بانو از سپاهان به تیم‌های ملی معرفی شدند. در حال حاضر قهرمانان ما در رشته‌های دوومیدانی، تنیس و والیبال در برگشه از مسابقات کارگری روسیه هستند و قهرمانی را به دست آورند.
ساکت با اشاره به اهداف باشگاه سپاهان در ورزش قهرمانی تاکید کرد: در مسیر برنامه استراتژیک باشگاه چشم انداز باشگاه، الگوی ملی باشگاه‌داری وحضور دائم در رقابت‌های ملی و آسیایی است. سال گذشته هندبال آقایان و بانوان سهمیه آسیا را کسب کردند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ماموریت این باشگاه را اعتلای نام اصفهان و ایران در جهان و ارتقای غرور ملی و توسعه نظام باشگاه داری حرفه‌ای دانست و گفت: این وظیفه‌ای است که در راستا ارزش‌های اصلی باشگاه یعنی پرورش روحیه جوانمردی و تکریم هواداران و ورزشکاران و توسعه استعداد پروری دنبال می‌شود.


سایه سپاهان کل ایران را در برمی‌گیرد


علی پزشک، عضو هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این مراسم اظهار کرد: روزی که محمود حریری نهال شاهین دیروز و سپاهان امروز را کاشت، می‌دانست آن نهال روزی تک درختی پهناوری خواهد شد که ریشه در خاک اصفهان خواهد داشت و سایه‌اش کل ایران را در بر خواهد گرفت.
وی ادامه داد: حمایت شرکت فولاد مبارکه و و مدیرعامل این شرکت از سپاهان تداوم خواهد داشت و اطمینان دارم امسال هم موفقیت‌های زیادی برای سپاهان حاصل خواهد شد.
در ادامه این مراسم از برترین ورزشکاران سپاهان در فصل گذشته تجلیل و در ادامه کادر تیم‌های ورزشی سپاهان معرفی شدند.

 

در پایان این مراسم از برترین ورزشکاران فنی و اخلاق این باشگاه در سال گذشته  تجلیل شد.در بخش بانوان از خانم‌ها هاجر دباغی، حدیثه نوروزی ، شهرزاد نصوحی، مریم امیدی، درسا نصرالهی، زینب ملکی، زهرا کیانی، نجمه خدمتی و ریحانه رضایی با عنوان بازیکنان منتخب فنی و ثمین کریمی، فاطمه شاهین، مینا نافعی، نرجس سخایی، آرزو سلیمی، الهام نصیری و زهرا هادی عابدینی به عنوان منتخب اخلاق تجلیل شد.

در بخش آقایان از هادی نوری، محمد گنج‌خانلو، علیرضا عبدالهی، محمدصادق ملکی، علیرضا کرباسی، محمد عسگری، ماهان برزکار، نیما باطنی، سعید پورقاسمی، حسین صالحی، محمد فتاحی، نیما شمس، احسان کمالی، محمد رضایی، علی رضایی و محمدرضا رفیعی به عنوان بازیکنان منتخب فنی و امیر یزدانی، مهدی ناطقی، یاسر سجاد، اصغر کریمی، مهدی کیانی، یاسر دهقان، دانیال میرحسینی، امیرحسین یوسفی، علی امینی، سید محمدرضا سامع، سید حسام سیرانی به عنوان بازیکنان منتخب اخلاق تجلیل شد.

همچنین از خانم‌ها اعظم قینانی، سامره خلیلی، الهه سامانیان، زهره سلطانیان، شهربانوگلشن و آقایان مجید رحیمی‌زاده، مهدی قشقایی، محمد باقری، جلال کیانی، مهدی رهبری، محسن مهنام و  مصطفی روشن مهر به عنوان کادر منتخب تیم‌های ورزش قهرمانی آقایان و بانوان تجلیل شد.

مطلب قبلی سپاهان پیشرو در گردشگری ورزشی
مطلب بعدی ساکت: ما هم در کنار استقلال و پرسپولیس هستیم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/7
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN