اخبار

۱۰ اشتباه داوری در ۵ مسابقه، نتیجه را به ضرر سپاهان تمام کرد/ بیشتر از درون زمین، نگران داوری‌ها هستیم
روابط عمومی /

مدیر رسانه سپاهان:

۱۰ اشتباه داوری در ۵ مسابقه، نتیجه را به ضرر سپاهان تمام کرد/ بیشتر از درون زمین، نگران داوری‌ها هستیم

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه ۱۰ اشتباه داوری در ۵ مسابقه، نتیجه را به ضرر سپاهان تمام کرد، گفت: بیشتر از درون زمین نگران داوری‌های مسابقات لیگ برتر هستیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسعود سعیدی در آخرین برنامه مجله فوتبال شبکه خبر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سال جدید در خصوص فشردگی برنامه مسابقات سپاهان اظهار داشت: به هر حال سپاهان باید پس از تعطیلات نوروزی در یک بازه ۲۰ روزه، ۶ مسابقه را پشت‌سر بگذارد. اگرچه بازی‌های آتی مسابقات سخت و دشواری است اما تنها مسئله سپاهان برنامه و فشردگی مسابقات نیست. 

وی ادامه داد: سپاهان تجربه برگزاری مسابقات فشرده در ۴۰ روز را هم همانند پاییز و زمستان گذشته را هم دارد اما امیدواریم مشکلات سال گذشته به حداقل برسد چراکه در سال گذشته مشکلات قابل توجهی برای تیم ما ایجاد شد.

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه به مشکلات قابل توجه سپاهان در بازی‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: از بابت داخل زمین نگرانی نداریم اما مشکلات داوری و  مسائلی چون ۱۰ اشتباه در ۵ بازی سپاهان، بیشتر به شرایط تیم آسیب می‌زند تا برنامه مسابقات و فشردگی بازی‌ها.

وی با اشاره به اتفاقات غیرفوتبالی سال ۱۴۰۲ برای سپاهان بیان کرد: دردسال گذشته ده‌ها مسئله دیگر علیه سپاهان به وجود آمد که به ما آسیب زده و ما را از مسیر دور کرد.

سعیدی در خصوص شرایط برگزاری این مسابقات و فشاری که سپاهان متحمل می‌شود، ادامه داد: تعاملات با سازمان لیگ در خصوص برنامه مسابقات وجود دارد اما آن‌ها نیز مسائل و برنامه‌های خود را دارند و ما مطابق با برنامه اعلامی به میدان می‌رویم اما بیشتر از برنامه اعلامی، نگران مسائل دیگر هستیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال جدید مسائل داوری و مشکلات خارج از زمین به حداقل رسیده و شرایط برای تیم‌های مختلف عادلانه باشد.

مطلب قبلی اردلان: مستحق ۳ امتیازی که به آن نیاز داشتیم، بودیم
مطلب بعدی بازدید نوروزی بیش از ۲ هزار نفر از موزه سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
4/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN