اخبار

۳ امتیاز شیرین هدیه یزد به طلایی‌ها/سپاهان همچنان بر مدار پیروزی

هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال بانوان

۳ امتیاز شیرین هدیه یزد به طلایی‌ها/سپاهان همچنان بر مدار پیروزی

تیم والیبال سپاهان با پیروزی ۳ امتیازی در خانه برابر یزد رکورد بدون باخت خود را ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ هفته پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه سوم آذر ماه) با پیروزی ۳ بر صفر میزبان اصفهانی برابر نماینده یزد به همراه شد.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و هوران یزد در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال در سالن شهید میثمی اصفهان به مصاف هم رفتند که نماینده اصفهان توانست با حساب ۳ بر صفر بر هوران غلبه کند.

شاگردان فریبا صادقی در این دیدار که برای بازگشت به صدر می‌جنگیدند، از ابتدا با برتری کار را شروع کرده و فاصله‌ای ۶ امتیازی ایجاد کردند.

در ادامه با دفاع‌های خوب طلایی‌پوشان این برتری همچنان برقرار بود تا جایی که ست نخست با حساب ۲۵ بر ۱۴ به سود سپاهان ثبت شد.

برتری نماینده اصفهان در ست دوم هم ادامه داشت و ۸ بر ۵ پیش افتاد. در این دست داور چند امتیاز به عنوان خطا ارنج میان تیم‌ها از هر دو طرف گرفت، اما باز هم سپاهانی‌ها با هماهنگی بهتر در دفاع جلو و عقب زمین ۲۵ بر ۱۸ پیروز این ست شدند.

دست سوم برای هر دو تیم پایاپای پیش رفت و با مصدومیت قدرتی‌زن تیم یزد، برای دقایقی وقفه ایجاد شد. با این حال دو تیم ۱۵ بر ۱۵ هم‌پای هم پیش رفتند. 

در نهایت طلایی‌پوشان اصفهان توانستند این ست را نیز ۲۵ بر ۲۰ پیروز شده و ۳ بر صفر پیروز این ست و دیدار شوند.

به این ترتیب طلایی‌های میزبان با این برد و تنها با اختلاف یک ست در رده دوم جدول ماندند تا نگاه‌ها به دوئل حساس هفته ششم با سایپا باشد.

مطلب قبلی جشن صعود شیران زاینده‌رود در سواحل خلیج‌ فارس
مطلب بعدی بازی بزرگ هفته برنده نداشت /سپاهان ۱-۱ ملوان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN