اخبار

پیشرفتم را مدیون سپاهان هستم
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

بازیکن آکادمی سپاهان:

پیشرفتم را مدیون سپاهان هستم

رضا قندی پور گفت: پیشرفت من از زمانی شروع شد که به سپاهان آمدم، سپاهان باشگاه بزرگی است و بی دلیل نیست که به عنوان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران معروف است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رضا قندی‌پور بازیکن آکادمی سپاهان و عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان است، این پدیده بهبهانی تیم فوتبال نوجوانان سپاهان با بازی‌های درخشان خود در فصل گذشته نگاه ویژه اهالی فوتبال و مربیان تیم ملی نوجوانان را به خود جلب کرد و در کنار اسماعیل قلی‌زاده و کسری طاهری دو ستاره دیگر ملی پوش سپاهان تبدیل به مهره‌های اصلی تیم ملی فوتبال نوجوانان شد.

با این نوجوان خوش آتیه آکادمی سپاهان به گفتگو نشستیم.

خودت را معرفی کن و بگو فوتبال را از کجا شروع کردی؟
رضا قندی پور هستم وتولد ۱۳۸۴، پست تخصصی من مهاجم و هافبک راست است ، فوتبال حرفه‌ای  را از تیم راه آهن بهبهان شروع کردم و به تیم ملی پوشان بهبهان رفتم.

چه شد که به سپاهان آمدی؟
همه جا حرف از آکادمی سپاهان و کیفیت و امکانات آن بود و من هم تصمیم گرفتم برای پیشرفت در فوتبال به سپاهان بیایم؛ برای رسیدن به هدفم در تست آکادمی باشگاه سپاهان شرکت کردم و خدا را شکر در تست قبول شدم و زیر نظر استاد محمود ابراهیمی و احسان عبدالهی تمرینات خود را در سپاهان آغاز کردم؛ از اینکه در سپاهان هستم بسیار خوشحالم، پیشرفت من از زمانی شروع شد که به سپاهان آمدم، سپاهان باشگاه بزرگی است و بی دلیل نیست که به عنوان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران معروف است.

فصل گذشته از عملکرد خود راضی بودی؟
خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم و موفق شدم ۳۵ گل به ثمر برسانم و ۸ پاس گل بدهم .

چند بازی ملی داری؟
شش بار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام و سه بار در مسابقات آسیای میانه با پیراهن تیم ملی به میدان رفتم که در این مسابقات یک گل زدم و سه پاس گل دادم.
در تیم ملی آقای وحید امیری، مسعود مقیم و ناصر شیردل مربیان من بودند، مربیان تیم ملی روح بزرگی دارند و با تلاش‌ها و راهنمایی‌های خوب خود کمک بسیار بزرگی در راه پیشرفت به ما می‌کنند.

بهترین و بدترین خاطره فوتبالی شما؟
بهترین خاطره من مربوط به فینال لیگ سال گذشته است، در آن دیدار یک گل از فاصله ۳۵ متری به تیم آکادمی کیا زدم و بدترین خاطره مربوط به بازی فولاد نوین یزد است که هر دو دیدار رفت و برگشت را شکست خوردیم.

به بازی در اروپا فکر می‌کنی؟
یکی از اهداف من در فوتبال حضور در لیگ‌های اروپایی است و آرزو دارم به لیگ برتر انگلیس بروم و در تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد بازی کنم.

سخن آخر؟
باز هم می‌گویم من پیشرفتم را مدیون باشگاه سپاهان هستم و امیدوارم با این باشگاه بزرگ به افتخارات بزرگ در فوتبال برسم.

مطلب قبلی سپاهان قربانی اشتباه داور
مطلب بعدی سپاهان بازنده سر بلند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/4
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN