اخبار

اگر VAR  بود نتایج دیگری رقم می‌خورد
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

نقطه تاریک مدیریت AFC ؛

اگر VAR بود نتایج دیگری رقم می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت: نقطه تاریک مسابقات نبود VAR  و برگزار نشدن مسابقات آخر تیم‌ها است که حساسیت زیادی دارد، اگر VAR  بود نتایج دیگری رقم می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان،  محرم نویدکیا سرمربی  دوشنبه  پنجم اردیبهشت ماه سال 1401 در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل الدحیل قطر گفت: وضعیت گروه پیچیده است. بازی‌ها چون هم‌زمان نیست، کار را برای ما سخت می‌کند. ما بازی اول خود را مقابل الدحیل باختیم و با یک تیم خوب بازی داریم و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا از آخرین شانس خود استفاده کنیم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم صعود کنیم. تا وقتی بازی‌ قابل دفاعی نداشته باشیم، نباید انتظار داشته باشیم که بقیه تیم‌ها برای ما شانس صعود به وجود بیاورند. به خاطر همین باید با نظم پیش برویم تا از آخرین شانس خود استفاده کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما همیشه نشان دادند چه یک دقیقه بازی کنند چه 90 دقیقه با تمام وجود برای تیم‌شان کار می‌کنند. درست است که ما ۳ بازیکن خود را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان اطمینان دارم تمام تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهند. مثل بازی های قبل حتی در لیگ خودمان هر بازیکن تلاش کرده تا نمایش ایده آلی ارائه دهد.
 من به بازیکنانم شک ندارم و اطمینان دارم هر کدام از اول بازی کنند با تمام وجود تلاش می‌کنند تا بتوانند برای تیم موفقیت به دست آورند.

نویدکیا افزود: فوتبال یک زندگی است ، نمی‌توانیم به گذشته برگردیم و غصه بخوریم که چرا از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. ما مجبوریم به آینده فکر کنیم. اگر به گذشته نگاه کنیم، غیر این که خودمان را اذیت کنیم، کار دیگری نمی‌کنیم. ما موظیم بازی به بازی شرایط بهتری فرتهم کنیم و فوتبال خووبی ارائه کنیم و اینکه موقعیت سازی میکنیم مسیر خوبی است برای آینده باشگاه.
سرمربی سپاهان درباره میزبانی باشگاه التعاون و و کشور عربستان در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما غیر از  یکی دوروز اول که مشکلات کوچکی داشتیم که آن هم مربوط به باشگاه التعاون و فدراسیون فوتبال عربستان  نبود،  از باشگاه التعاون به خاطر میزبانی‌شان تشکر می‌کنم. تنها نقطه تاریک این مساله  مربوط به AFC بود چون VAR وجود نداشت و اگر VAR  بود اتفاقات دیگری می‌توانست رخ دهد . همیشه در فوتبال میکویند که بازیکنان، مربیان،  باید تلاش کنند فوتبال رو به جلو رود،  من همیشه معتقد بودم که تصمیم‌گیرندگان اصلی باید حرفه‌ای باشند و به خاطر این مساله است که فوتبال پیشرفت می‌کند. این که بازی‌های آخر که سرنوشت ساز است همزمان برگزار نمی‌شود، فکر میکنم AFC  باید با مسئولیت بیشتری مسابقات را  برگزار کند و صرفا به خاطر اینکه فوتبال برگزار شود و مسئولیت خود را تمام کند، امیدوارم افراد قوی‌تر حضور داشته باشند و این مشکلات را حل کنند. این مسائل به باشگاه التعاون و عربستان مربوط نیست و AFC  است که تصمیم گرفته چنین اتفاقی بیفتد و فکر میکنم AFc یک نقطه تاریک در این مسابقات داشته این نشان می‌دهد پیشرفت فوتبال ما خیلی زیاد نیست چون باید مسئولان فوتبال  حرفه‌ای‌تر باشند.

مطلب قبلی پنج بازیکن آکادمی سپاهان در اردوی تیم‌ملی فوتبال
مطلب بعدی وقت حرف زدن از خستگی نیست / با پیروزی مقابل الدحیل می‌توانیم صعود کنیم
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN