اخبار

وقت حرف زدن از خستگی نیست / با پیروزی مقابل الدحیل می‌توانیم صعود کنیم
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

امید نورافکن:

وقت حرف زدن از خستگی نیست / با پیروزی مقابل الدحیل می‌توانیم صعود کنیم

مدافع تیم سپاهان گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای حرف زدن درباره خستگی و فشار مسابقات نیست ما یک بازی خیلی مهم در پیش داریم و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم و توانیم برای باشگاه سپاهان و مردم خوب کشورمان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، امید نورافکن در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و الدحیل قطر اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی فردا می‌خواهم یک نکته از بازی قبلی‌مان مقابل پاختاکور را یادآوری کنم، اگر یادتان باشد در آخرین دقایق بازی توپ بسیار نفس‌گیر پاختاکور روی دروازه ما تبدیل به گل نشد و شهباززاده توپ برگشتی را وارد دروازه حریف کرد و ما پیروز شدیم. این اتفاق نشان می‌دهد که فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست و ما به صعود امیدوار هستیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم که می‌توانیم با پیروزی مقابل الدحیل از گروه صعود کنیم و امیدوارم همه هم‌تیمی‌هایم فردا یکی از بهترین بازی‌هایشان را به نمایش بگذارند تا بتوانیم با 10 امتیاز منتظر سایر بازی‌ها باشیم و بتوانیم از گروه صعود کنیم.

مدافع سپاهان در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد فاصله نزدیک بازی‌ها و فشار سنگین مسابقات خاطرنشان کرد: به نظرم بعد از 20 روز بازی کردن در این شرایط، در حال حاضر زمان مناسبی برای حرف زدن درباره خستگی و فشار مسابقات نیست چون ما یک بازی خیلی مهم در پیش داریم و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با تمام توان بازی کنیم تا بتوانیم برای باشگاه سپاهان و مردم خوب کشورمان بهترین نتیجه را کسب کنیم و الان وقت خوبی برای حرف زدن از خستگی نیست.

مطلب قبلی اگر VAR بود نتایج دیگری رقم می‌خورد
مطلب بعدی تساوی خانگی سپاهان‌نوین برابر هرمزگان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN