اخبار

حمایت‌های سپاهان از کشتی فرنگی اصفهان بسیار موثر خواهد بود
روابط عمومی /

مربی تیم منتخب کشتی فرنگی چهارمحال‌و‌بختیاری:

حمایت‌های سپاهان از کشتی فرنگی اصفهان بسیار موثر خواهد بود

مربی تیم منتخب کشتی فرنگی چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: حمایت صنایع و شرکت‌های مادر از کشتی بسیاری از موانع را از سر راه برخواهد داشت؛ امیدواریم صنایع چهار محال و بختیاری نیز برای حمایت از کشتی به عنوان یک رشته ملی مذهبی گام‌های موثری بردارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجید حیدری، مربی تیم منتخب کشتی فرنگی چهارمحال‌و‌بختیاری اظهار کرد: اصفهان از پتانسیل خوبی در کشتی فرنگی برخوردار است و مطمئناً کشتی اصفهان با استفاده از راهنمایی های رسول جزینی همچنین انگیزه بالای کشتی گیرانش تا 2 سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح نخست کشتی فرنگی ایران خواهد داشت.

وی با تمجید از شاگردانش افزود: امسال انتظار ظهور چند پدیده در رده جوانان را از کشتی فرنگی چهارمحال و بختیاری داشته باشید.

مربی تیم کشتی فرنگی منتخب چهارمحال‌و‌بختیاری ادامه داد: حضور و حمایت باشگاه‌هایی مثل فولاد مبارکه سپاهان از کشتی در ادامه مسیر بسیار موثر خواهد بود. حمایت صنایع و شرکت‌های مادر از کشتی بسیاری از موانع را از سر راه برخواهد داشت؛ امیدواریم صنایع چهار محال و بختیاری نیز برای حمایت از کشتی به عنوان یک رشته ملی مذهبی گام‌های موثری بردارند.

گفتنی است؛ تیمی متشکل از 15 کشتی‌گیر از چهارمحال‌و‌بختیاری یکشنبه _دوم مهرماه_ با حضور در خانه کشتی تجدد همراه با دوبنده‌پوشان طلایی سپاهان و زیر نظر رسول جزینی به تمرین پرداختند.

مطلب قبلی بازگشت ذوالفقاری پس از یکسال دوری با لباس کادر فنی به فوتبال سپاهان
مطلب بعدی پیام تبریک باشگاه سپاهان در پی کسب اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری زنان ایران در بازی‌های آسیایی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN