اخبار

روزهای روشنی در انتظار کشتی فرنگی اصفهان خواهد بود
روابط عمومی /

مربی آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان:

روزهای روشنی در انتظار کشتی فرنگی اصفهان خواهد بود

مربی آکادمی کشتی فرنگی سپاهان گفت: مسیر موفقی را در پیش گرفته‌ایم و همانگونه که پیش از این اشاره کرده‌ام در آینده نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. بی‌شک روزهای روشنی در انتظار کشتی فرنگی اصفهان خواهد بود. بدون تردید با سیستم تمرینی و همتی که در کشتی‌گیران مشاهده می‌کنم، نتایج بسیار خوبی کسب خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و به نقل از ایمنا، صالح کیان ارثی در خصوص عملکرد آکادمی کشتی سپاهان اظهار کرد: پیش از اینکه رسول جزینی در آکادمی سپاهان فعالیت خود را آغاز کند، تیم پراکنده‌ای را در اختیار داشتیم ولی با تلاش کادرفنی موفق شدیم تیمی منسجم را تشکیل دهیم. با وجود اینکه زمان کمی تا مسابقات داشتیم، اما نتایج قابل قبولی کسب کردیم و هم اکنون نیز از سپاهان کشتی‌گیرانی برای رقابت‌های آسیایی و جهانی در لیست اعزام حضور دارند.

وی افزود: مسیر موفقی را در پیش گرفته‌ایم و همانگونه که پیش از این اشاره کرده‌ام در آینده نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. بی‌شک روزهای روشنی در انتظار کشتی فرنگی اصفهان خواهد بود. بدون تردید با سیستم تمرینی و همتی که در کشتی‌گیران مشاهده می‌کنم، نتایج بسیار خوبی کسب خواهیم کرد.

مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان با اشاره به عملکرد عباس مهدی‌زاده و سروش خواجه امیری در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: مهدی‌زاده از نظر جنگندگی کشتی‌گیر بی نظیری به شمار می‌رود، اما گاهی بخت با ورزشکاران یار نیست و متأسفانه در فینال مسابقات قهرمانی کشور مسابقه هفت بر یک پیروز را دیسکالیفه شد. در هر صورت نمی‌توان در مسائل داوری دخالت کرد، اما اطمینان داشته باشید مهدی‌زاده در مسابقات آسیایی و جهانی مدال آوری خواهد کرد. بی شک خواجه‌امیری از جمله کشتی گیرانی به شمار می‌رود که می‌توان از وی به عنوان یک پدیده یاد کرد. امیدوارم در عرصه‌های بین المللی پتانسیل خود را نشان دهد.

مطلب قبلی ۲ بازیکن سپاهان به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند
مطلب بعدی کاشت نهال توسط مدیرعامل سپاهان در باغچه صلح و دوستی
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN