اخبار

نقره‌ای از جنس طلا در سبد کشتی‌فرنگی سپاهان قرار گرفت
روابط عمومی /

نقره‌ای از جنس طلا در سبد کشتی‌فرنگی سپاهان قرار گرفت

دوبنده‌پوش بزرگسال سپاهانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشید و توانست مقام نائب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، گرامیداشت ده هزار و نود شهید استان قم روزهای 6 لغایت 8 دی ماه در سالن شهید حیدریان شهر قم برگزار شد. نتایج بدست آمده توسط دوبنده پوشان آکادمی کشتی فرنگی سپاهان در آوردگاه رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور به شرح زیر است:

عباس مهدی‌زاده مدال 82 کیلوگرم - مدال نقره 

محمد اسکندری  67 کیلوگرم - پنجم مشترک

حسن قربانی 97 کیلوگرم – نهم

گفتنی است؛ با حضور رسول جزینی به عنوان سکاندار اصلی کشتی‌فرنگی اصفهان همچنین حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از رشته کشتی فرنگی در ماه‌های اخیر کِشتی به گل نشسته کُشتی اصفهان به حرکت درآمده است که کسب مدال‌های رنگانگ در مسابقات مختلف گواه این موضوع است. حمایت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین دانش رسول جزینی در کنار هم قرار گرفت تا چندی پیش سروش خواجه‌امیری طلسمی که بیش از دو دهه بر تارک کشتی اصفهان نقش بسته بود را بشکند و پس از 23 سال مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور رشته کشتی فرنگی را برای استان اصفهان به‌ارمغان بیاورد.

مطلب قبلی سرمربی فوتبال بانوان سپاهان، کاندیدای بهترین مربیان زن فوتسال باشگاهی سال ۲۰۲۲ جهان
مطلب بعدی 6 بازیکن سپاهان به تیم ملی دعوت شدند
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN