اخبار

نورافکن؛ امید فوتبال سپاهان؛ امید فوتبال ایران
Mohammad Reza Shahmoradi /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

نورافکن؛ امید فوتبال سپاهان؛ امید فوتبال ایران

حضور امید نورافکن تا آخرین اردو تیم ملی نشان از شایستگی و توانمندی او دارد.

همه چیز برای امید نورافکن خیلی سریع اتفاق افتاد؛ از روزی که با 18 سال سن اولین بازی خود در لیگ برتر را برابر صبای قم تجربه کرد تا  کسب عنوان پدیده جوان لیگ برتر از نگاه کانون مربیان فوتبال ایران و حضور در جمع بازیکنان بزرگ لیگ برتر فقط به یک فصل طول کشید.
مهمترین تفاوت امید نورافکن با سایر بازیکنان لیگ برتر توانایی او در بازی در پست های مدافع وسط، دفاع چب و هافبک دفاعی است که همین موضوع باعث شده بود نورافکن به عنوان یک پدیده جوان زیر ذره بین رسانه‌ها و مربیان باشگاهی و ملی باشد.
بازی های درخشان نورافکن در لیگ برتر مسیر لژیونر شدن این مدافع جوان را خیلی زود هموار کرد و امید در 21 سالگی راهی شارلوا بلژیک شد.
اما بازگشت امید به فوتبال ایران این بار با پیراهن طلایی سپاهان بود، جنگندگی نورافکن در سپاهان خیلی زود او را تبدیل به بازیکن محبوب اصفهانی ها کرد حالا در چهارمین فصل حضور خود در سپاهان تبدیل به یکی از ستون‌های اصلی طلایی پوشان اصفهان شده است.
نورافکن که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید را دارد، در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قلب خط دفاعی تیم ملی نقش مهمی در صعود زودهنگام ایران به جام جهانی را داشت. 
امید در شرایطی جام جهانی 2022 را از دست داد که با توجه به سن و زندگی حرفه‌ای شانس حضور در حداقل دو جام جهانی دیگر را دارد. حضور وی تا آخرین اردو تیم ملی نشان از شایستگی و توانمندی او و اعتقاد کادر فنی و کیروش به او بود که محدودیت لیست، همراهی این عنصر پرتوان و انرژیک را با تیم ملی فراهم نیاورد.
اما جنگیدن برای اوج، از زیبایی‌های فوتبال است، کاری که امید فوتبال ایران آن را به خوبی یاد گرفته. حالا او به عنوان بازیکن غیرتمند و با تعصب سپاهان به اردوی این تیم باز میگردد تا خود را برای مسابقات حساس لیگ آماده کند. چرا که یکی از ارکان برنامه فنی ژوزه مورایس و یکی از ستون های قوام تیم فولاد مبارکه سپاهان است.

مطلب قبلی کشتی‌گیران طلایی‌پوش رسما استارت زدند
مطلب بعدی تقابل فولادی‌ها به سود طلایی‌پوشان سپاهان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
1/3
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN