اخبار

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سپاهان به مناسبت افتخار‌آفرینی دوبنده پوشان طلایی در آوردگاه قهرمانی جوانان کشور
روابط عمومی /

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سپاهان به مناسبت افتخار‌آفرینی دوبنده پوشان طلایی در آوردگاه قهرمانی جوانان کشور

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان افتخار آفرینی تیم کشتی فرنگی استان اصفهان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در سال 1402 را به خانواده کشتی اصفهان تبریک گفت و از همه کشتی گیران، دست اندركاران و مربيان آکادمی کشتی فرنگی سپاهان که نقش بسزایی در این موفقیت داشتند صمیمانه قدردانی کرد.
 

محمدرضا ساکت در پیامی با تبریک درخشش جوانان آکادمی کشتی فرنگی سپاهان در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور 1402 اظهار کرد: با افتخار آفرینی دوبنده‌پوشان سپاهانی رکوردی به قدمت بیش از دو دهه شکسته شد و خاطره‌ای ماندگار برای ورزش دوستان اصفهانی خلق شد. متن پیام مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

درخشش جوانان آکادمی کشتی فرنگی سپاهان در مسابقات قهرمانی کشور که مایه شادی مردم عزیز و جامعه ورزشی استان اصفهان گردید را  به خانواده بزرگ کشتی اصفهان تبریک می گویم.

طلسمی که سایه آن بیش از دو دهه بر تارک تاریخ کشتی اصفهان نقش بسته بود با تلاش طلایی دلان شکست تا منادی پیروزی‌های شیرین بعدی باشد.

اینجانب ضمن تقدیر و تحسین از همت والای کشتی‌گیران و با تشکر از تلاش و زحمات بی‏‌دریغ مدیران و مربیان آکادمی کشتی فرنگی سپاهان، استمرار پیروزی‌های ورزشکاران برومند شهر گنبدهای فیروزه‌ای را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان»

 

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور 25 و 26 آبانماه به میزبانی استان فارس برگزار گردید که در پایان این رقابت‌ها تیم استان اصفهان با درخشش ویژه دوبنده‌پوشان دیدار نصف‌جهان موفق به کسب عنوان پنجمی این رقابت‌ها گردید. سروش خواجه امیری کشتی‌گیر 55 کیلوگرم آکادمی کشتی فرنگی سپاهان طلسمی به قدمت بیش از دو دهه را برای کشتی اصفهان شکست و مدال طلای آوردگاه قهرمانی جوان کشور را به‌دست آورد. حسین خودسیانی کشتی‌گیر 82 کیلوگرم به عنوان دیگر دوبنده‌پوش آکادمی کشتی فرنگی سپاهان موفق به عنوان کسب مدال برنز این دوره از رقابت‌ها گردید تا سهم آکادمی کشتی فرنگی سپاهان از موفقیت تیم استان اصفهان از آوردگاه قهرمانی جوانان کشور سهم قابل توجهی باشد.

تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان استان اصفهان در انتهای این دوره از رقابت‌ها با کسب یک مدال طلا و دو برنز در جایگاه پنجم ایستاد.

مطلب قبلی طوفان زرد، عقاب را پَر پَر کرد/کامبک تماشایی مردان والیبالیست سپاهان در پایتخت
مطلب بعدی اردوی دانش‌آموزان مدارس استثنایی در نقش‌جهان و باغ جوان
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN