اخبار

نائب قهرمانی شمشیربازان سپاهانی در روز ناکامی میزبان

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

دیدارهای دور برگشت لیگ‌برتر شمشیربازی اسلحه اپه به میزبانی شهر اردکان آغاز شد که در پایان مسابقات تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد.
 

بی‌عدالتی تا کجا ادامه دارد؛

کارت داور برنده‌تر از تیغه شمشیربازان سپاهانی بود

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

در روز نخست برگزاری ادامه دیدارهای لیگ برتر شمشیر‌بازی در اسلحه اپه تیم فولاد مبارکه سپاهان اسیر ناداوری‌ها شد ولی توانست سه برد و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کند.

فلوره‌بازان غیرت را معنی کردند؛

تیم شمشیربازی سپاهان قهرمان لیگ برتر شد

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

تیم شمشیربازی سپاهان در چارچوب دور برگشت لیگ برتر در بخش اسلحه فلوره در تمام دیدارهای خود به پیروزی دست یافت و به مقام قهرمانی لیگ‌برتر شمشیربازی رسید.

مربی تیم شمشیربازی سپاهان:

امیدوارم نتایج مطلوبی کسب کنیم

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

مربی تیم شمشیر بازی سپاهان گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه، جوان و نوجوان است؛ در واقع مهره های جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه قرار می‌گیرند تا از تجربیات آن‌ها استفاده کنند. امیدوارم با این روند و باتوجه به تمرینات منسجم و فشرده‌ای که داشته‌ایم بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

عضو تیم شمشیربازی سپاهان مطرح کرد:

لزوم رعایت عدالت در لیگ‌ برتر شمشیربازی

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

بازیکن تیم شمشیربازی سپاهان گفت: علیرغم اینکه پیش‌تر برنامه ریزهایی مبنی بر پخش زنده دیدارهای لیگ برتر شمشیر بازی در اسلحه فلوره انجام گرفته بود متاسفانه شنیده ها حاکی از این است که بدلیل محدودیت‌های زمانی صدا و سیما پخش زنده فقط برای یک تیم خاص در نظر گرفته شده است.

RSS
12345678

جستجو در اخبار

DNN