اخبار

بازیکنان باید قداست نام سپاهان را حفظ کنند
روابط عمومی /
/ دسته ها: اخبار ورزشی

میترا چین سری:

بازیکنان باید قداست نام سپاهان را حفظ کنند

جلسه هماهنگی تیم فوتبال نوجوانان دختر سپاهان برای حضور در مسابقات کشوری کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، جلسه هماهنگی با مسئولان سازمان لیگ فوتبال زنان سپاهان با کادر تیم نوجوانان دختر اعزامی به مسابقات کشوری کرمان امروز چهارشنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۱ در دفترباشگاه برگزار شد.

در این جلسه میترا چین سری، مدیر سازمان فوتبال زنان سپاهان نکات فنی و اخلاقی را در خصوص نحوه حضور و برخورد کادر فنی و تیم در جریان برگزار مسابقات به کادر فنی یادآوری کرد.

وی با تاکید براینکه برای باشگاه سپاهان موارد اخلاقی و حفظ قداست شأن و جایگاه نام سپاهان بر نتیجه ارجحیت دارد، گفت: به توانایی و پتانسیل تیم اعتماد کامل داریم و امیدوارم با صعود به دور بعدی تلاشهای این مدت شما و باشگاه ثمر دهد. 

در ادامه محمد یاوری مشاور راهبردی سازمان فوتبال زنان نیز با تاکید بر اهمیت برخورد بازیکنان نوجوان در مسابقات و اهمیت هدایت و آموزش این رده سنی خاطرنشان کرد: کار شما در مقایسه با رده های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که بازیکنان در این رده بی تجربه هستند و یا آشنایی با برخی موقعیت ها را ندارند.

تیم فوتبال نوجوانان دختر سپاهان به منظور شرکت در مسابقات کشوری که به صورت منطقه ای برگزار می شود، جمعه ۴ آذرماه راهی کرمان می شود.

مطلب قبلی بانوان شناگر فولاد مبارکه؛ قهرمان ایمیدرو
مطلب بعدی آغاز اردوی فرنگی‌کاران کشتی سپاهان در اندیمشک
چاپ
رتبه بندی این مطلب:
5/0
0رأی موافق 0رأی مخالف

جستجو در اخبار

DNN