اخبار

نشست خبری پس از دیدار با شمس‌آذر

مورایس: برای رسیدن به موفقیت باید کنار یکدیگر باشیم

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ یک از رقیبان نمی‌خواهند ما ببریم اما هواداران هستند که می‌خواهند تیم ببرد، باید در کنار یکدیگر ادامه دهیم، شاید از بیرون همه ما را در یک چرخه قرار دهند اما باید یکدیگر را حمایت کنیم و پیش برویم.

نشست خبری پیش از دیدار با شمس‌آذر

مورایس: باید با شرایط و موارد بجنگیم و نباید پا پس بکشیم

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط ساده نبوده، باید برا شرایط و موارد بجنگیم و نباید پا پس بکشیم، هیچ سیستمی نیست که بدون اشتباه باشد اما اگر همه همکاری کنند و همبستگی داشته باشند، می‌توانند از پس مشکلات بربیایند، شرایط سختی بوده است و باید ادامه دهیم.

نشست خبری پس از دیدار با استقلال

آلمیدا: برمی‌گردیم و تا آخر فصل می‌جنگیم

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: 1/0

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همه می‌دانند در ۲ ماه گذشته چه اتفاقاتی برای سپاهان افتاد، ساده نیست که این چیزها را از ذهن بازیکنان دور کنیم، تیم قوی داریم و تا بازی با آلومینیوم که این اتفاقات بیرون زمین فوتبال نیفتاده بود، خوب پیش می‌رفتیم، برمی‌گردیم و تا آخر فصل می‌جنگیم.

نشست خبری پس از دیدار با الهلال

مورایس: الهلال تیم قوی است اما لیاقت برد را داشتیم

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به دنبال این هستیم که به عنوان یک تیم برنده باشیم، به سازماندهی تیم تکیه می‌کنیم، کیفیت خودمان را داریم و زیاد به حریفان فکر نمی‌کنیم، به تیم خودم بیشتر فکر می‌کنم؛ الهلال تیم خوبی دارد، بازی کردند مقابل آن‌ها ساده نیست، چه برسد با یک بازیکن کم‌تر که در هر ۲ بازی رفت و برگشت این اتفاق افتاد.

RSS
123578910انتها

جستجو در اخبار

DNN