اخبار

نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم

مورایس: راه‌حلی به جز محرومیت تماشاگران هم هست؛ عشق ورزیدن

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بدون هوادار بازی می‌کنیم که یک حقیقت است، به خاطری کاری که هواداران انجام داده‌اند، باشگاه تنبیه شده است اما نباید توهین کنیم؛ نمی‌توانیم با بی‌عدالتی با عدالت بجنگیم و اگر کسی هواداران را اذیت کرد، باید آن‌ها را متوجه کنیم که چقدر عاشق آن‌ها هستیم.

نشست خبری پس از دیدار با هوادار

مورایس: خیلی گل زدیم اما بازی اصلاً ساده نبود

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌های زیادی زدیم اما بازی ساده‌ای نبود زیرا هوادار تیم خوبی است؛ امروز نشان دادیم که باید سخت کار کنیم و همین‌طور کار کردیم تا گل‌های زیادی به ثمر برسانیم.

نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان

مورایس: باید همینطور به کارمان ادامه دهیم

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه در نیمه دوم اصول کاری را انجام دادیم و یک گل دیگر زدیم، می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم؛ بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید همینطور به کارمان ادامه دهیم.

نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان

مورایس: خوشحالم VAR بالاخره به ورزشگاه‌های ایران رسید

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: 5/0

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هرچیزی که بازی باعدالت را رقم بزند، مشکلی نیست، شروع یک تغییر است و امیدوارم همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشند و از این موضوع استقبال می‌کنم.

نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان

مورایس: تمرکزم بر سپاهان است و تا پایان قراردادم به آن پایبندم

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من مربی سپاهانم و یک فصل دیگر هم با سپاهان قرارداد دارم؛ بنفیکا تیم کودکی من است و ده سال برای آن کار کردم اما تا آخر فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و درباره پس از آن، اکنون نمی‌توانم سخن بگویم.

RSS
اولین2345791011انتها

جستجو در اخبار

DNN