اخبار

نقره‌ای از جنس طلا در سبد کشتی‌فرنگی سپاهان قرار گرفت

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

دوبنده‌پوش بزرگسال سپاهانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشید و توانست مقام نائب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

پیام تسلیت باشگاه سپاهان در پی درگذشت کشتی‌گیر خوزستانی

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

در پی درگذشت امید پایدار، سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان پیام تسلیت صادر کرد.

 

سهم آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان در تیم منتخب استان افزایش می‌یابد

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

مدیر تیم بزرگسالان آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سهم آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان در تیم منتخب استان اصفهان گفت: اگر این‌روزها پرچم اصفهان در رشته کشتی‌فرنگی بالاتر از گذشته به اهتزاز درآمده است کشتی اصفهان این موضوع را مدیون کلیه مربیان سازنده و دوبنده‌پوشان طلایی باشگاه سپاهان است.

جزینی؛ سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان

اعتماد و حمایت باشگاه سپاهان در کسب مدال موثر بود

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان پس از کسب مدال طلای وزن ۵۵ کیلوگرم توسط کشتی‌گیر آکادمی کشتی فرنگی سپاهان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور گفت: با توجه به مدت محدودی که تمریناتمان را پیگیری کردیم، نتیجه قابل قبولی گرفتیم و برای من لذت کسب این مدال طلا به شیرینی کسب مدال المپیک بود.

 

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سپاهان به مناسبت افتخار‌آفرینی دوبنده پوشان طلایی در آوردگاه قهرمانی جوانان کشور

روابط عمومی 0 رتبه مطلب: بدون رتبه

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان افتخار آفرینی تیم کشتی فرنگی استان اصفهان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در سال 1402 را به خانواده کشتی اصفهان تبریک گفت و از همه کشتی گیران، دست اندركاران و مربيان آکادمی کشتی فرنگی سپاهان که نقش بسزایی در این موفقیت داشتند صمیمانه قدردانی کرد.
 

RSS
245678910انتها

جستجو در اخبار

DNN